Klachtenregeling

Bespreek uw klacht met de huisarts of één van ons
Alle medewerkers in onze praktijk zijn goed opgeleid en willen goede zorg bieden. Toch kan het zijn dat u niet tevreden bent over de zorg die u gekregen heeft. Als u zich niet goed geholpen voelt, aarzelt u dan niet om dit met één van ons te bespreken. Meld duidelijk dat u een klacht hebt. Misverstanden kunnen dan worden opgehelderd en fouten kunnen worden hersteld. Zodat u zich goed geholpen voelt en wij ervan kunnen leren het voortaan beter te doen.

Klachtenfunctionaris
Komt u er met ons niet uit, dan kunt u uw klacht bespreken met een onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris. De klachtenfunctionaris zoekt samen met u naar een oplossing van uw klacht of probleem. De klachtenfunctionaris kan proberen de klacht te bemiddelen. De klachtenfunctionaris kiest geen partij en heeft daarom geen oordeel. Alles wat u de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk. U kunt het klachtenformulier gebruiken op de website van SKGE. Een klachtenformulier om zelf in te vullen kunt u ook vragen bij de assistentenbalie.

Download hier ons klachtenregelementskge
Bekijk hier de brochure van de SKGE

 

Assistentenspreekuur

U kunt op afspraak terecht
voor de volgende zaken:
• Bloeddruk meten
• Bloedsuiker meten
• Hb meten
• Injecties
• Oren uitspuiten
• Uitstrijkjes
• Urinecontroles

Nieuw inschrijven? (vol)

Helaas hebben wij op dit moment geen ruimte voor nieuwe inschrijvingen.

Zodra wij weer ruimte hebben laten we dit hier weten!

Wijzigingen?

Andere persoonsgegevens?
Verhuisd, andere apotheek?

Bel met één van de assistenten en geef uw gewijzigde gegevens door.
Belangrijk dat wij uw actuele gegevens hebben. Bedankt!

Zelf medische info zoeken?

Thuisarts.nl geeft betrouwbare en onafhankelijke informatie van uw huisarts over gezondheid en ziekte.

logo Thuisarts

Routekaart Huisartspraktijk Kruiskamp